اعلام جزئیات فروش کراس اوور جدید آکورا
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

 

 

مجله ماشین – کمپانی «آکورا» قیمت مدل 2014 کراس اوور rdx را با هزینه حمل و نقل، برای مدل پایه 36310 دلار و برای مدل چهارچرخ متحرک 41410 دلار اعلام کرد.
این خودرو تنها با یک پیشرانه 3.5 لیتری خورجینی 6 سیلندر با 273 اسب‏ بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور قابل سفارش است و با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. میانگین مصرف سوخت این مدل در گونه دیفرانسیل جلو به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در شهر-بزرگراه معادل 14.1-10.1 لیتر بوده که این مقدار در گونه چهارچرخ متحرک به 14.9 و 10.5 لیتر افزایش می یابد.

 

 


به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، روکش چرمی صندلی ها به همراه سیستم گرم کننده، سانروف پانوراما برقی، سیستم صوتی پیشرفته با 360 وات خروجی، رادیو اینترنتی «پاندورا»، امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای و دوربین دید عقب از جمله امکانات استاندارد و سیستم ناوبری با امکان گزارش آنلاین وضعیت ترافیک، حافظه برای ذخیره فایل های شخصی، شیشه های سولار، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه ای، سیستم صوتی حرفه ای و درب صندوق عقب برقی، از جمله امکانات سفارشی rdx به شمار می روند.
این مدل در سایت کمپانی واقع در ایالت «اوهایو» آمریکا مونتاژ می شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب